Shop Mobile More Submit  Join Login
.:Christmas Chubbies:. by jealousapples .:Christmas Chubbies:. by jealousapples
yup so I made my bbys some chubbies for christmas c: I might open commissions for these later on but idk submitting christmas gifts last minute like a baws :icondatplz:

1. =TabbyTigerCat

2. *St0lEnSaNiTy

3. =AzureFaith

4. ~Ekc6

5. =Feyrah-Mae

6. *Rayilex

7. *ipanther

8. and a special one for my sis *cucumberley <3

Merry Christmas you butts :heart::heart:
Add a Comment:
 
:iconicrystalline:
icrystalline Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Digital Artist
ooooooohhhhh nononononononoonooooooo
GOSH WOMAN
YOU SPOIL ME </3
Ahhhhh but I love it so much<33
Faith looks so chubby and asllkvndosfksgjviod look at dat little neo <33
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Digital Artist
no you don't get enough fan art <333 :iconimhappyplz:
Reply
:iconekc6:
Ekc6 Featured By Owner Dec 25, 2012
OMG I LOVE IT OHHHHHH MY GOD I AM SOOOOOO OMG SOOOOOOOO SOOOOO HAPPY YOU SHOULDN'T HAVE OMG THANK YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH MERRY CHRISTMAS PFFFFFFT YOUR AMAZING JUST SO AMAZING I LOVE IT CALLIE IS BEAUTIFUL!!!
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Digital Artist
hahaha well I'm glad you like it xD she was so fun to draw <3
Reply
:iconekc6:
Ekc6 Featured By Owner Dec 26, 2012
Thank you sooo much I have to draw you something too and hahahaha she is an interesting character XD
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Digital Artist
aw you don't have to <3
Reply
:iconekc6:
Ekc6 Featured By Owner Dec 27, 2012
awes thank you soo much and I shall anyways 030 XD
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 28, 2012  Student Digital Artist
haha |D if you want
Reply
:iconpixel-inked:
pixel-Inked Featured By Owner Dec 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Awwwwwww!!!!!!!! alkfshkjdghkfdhghjsdhfgkjsahfjsdkjfhalshfsaklhfkljsdahfjksdhdfksa
:iconiloveitplz:
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Digital Artist
ohmygosh I forgot to add you in there D8 aw crap I'm sorry

I'll finish that picture of Sage really quick and add extra shading to it ^^;
Reply
:iconpixel-inked:
pixel-Inked Featured By Owner Dec 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD That's alright. I don't mind. Those are really cute. :meow:
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Digital Artist
aw thank you |D I'm almost done with Sage I just had to stop to play Nancy Drew :P
Reply
:iconpixel-inked:
pixel-Inked Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
Okay. There's a Nancy Drew game?
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 27, 2012  Student Digital Artist
Ya 8D theres a bunch, I'm on Tomb of the Lost Queen <3 the newest one :P
Reply
:iconlaurel3aby:
Laurel3aby Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Writer
Dang they so cute.
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Digital Artist
aw thank you <3
Reply
:iconcucumberley:
cucumberley Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
Black freaking ginger babies.
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
heck. yes. :iconrapeface-plz:
Reply
:iconcucumberley:
cucumberley Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
:iconmingplz: guuurrlllll plz
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Digital Artist
:icondarkrageplz: dem black babies shall be mine
Reply
:iconcucumberley:
cucumberley Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Digital Artist
hahahaha no. You gave them to me.

:heart::iconmegustaplz::heart:
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 26, 2012  Student Digital Artist
:iconragefaceplz:
Reply
:icontabbytigercat:
TabbyTigerCat Featured By Owner Dec 24, 2012
Omg lagkaldkfjaldfkj it looks adorable ;U; Thank you so muchhhhhhhh ng
Lily looks so derpy and just wow that is perfect <3
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
ivlzugsliudv thank you <3 merry christmas gurl :huggle:
Reply
:icontabbytigercat:
TabbyTigerCat Featured By Owner Dec 25, 2012
You're welcome <33 Merry Christmas ;U;
Reply
:iconst0lensanity:
st0lensanity Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
omg thank you so much :tighthug: Kilio looks so frickin cute and chubbyyyyy i feel so special, like this is the first Christmas gift i've ever gotten omg i might explode
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
omg really? well these butts better start givin you gifts cuz your art is freakin amazing! >:I no seriously.
Reply
:iconst0lensanity:
st0lensanity Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol omg thanks haha it's ok
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
pfft your art's fabulous gurlfrand :iconnoyoudidntplz:
Reply
:iconst0lensanity:
st0lensanity Featured By Owner Dec 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol thanks :iconohstopityouplz:
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Digital Artist
pfft np :iconherpderpplz:
Reply
:iconrayilex:
Rayilex Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
So cute <3
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
pfft thanks |D your Fursona's design is so hard to draw lmao
Reply
:iconrayilex:
Rayilex Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
I know I nearly died trying to draw him.
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
pfft well I love him anyways <3
Reply
:iconrayilex:
Rayilex Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
Of course xD

Raye lurveds you too.
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
*huggles Raye* aw he's so cute x3
Reply
:iconrayilex:
Rayilex Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Digital Artist
;a;
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 25, 2012  Student Digital Artist
:iconherpderpplz:
Reply
(1 Reply)
:iconxchemicalkidsx:
xchemicalkidsx Featured By Owner Dec 24, 2012
omg gurl<333 This is so amazing<333 gaaahh<3333 Tryston looks so fat and chubby eeee<3333 He looks so dang cute ;A; thankyyyooouuuuu<3333
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
hahaha np xD their so stupidly fat I couldn't fit the whole design on any of them :P
Reply
:iconxchemicalkidsx:
xchemicalkidsx Featured By Owner Dec 24, 2012

lol


if your still on, I'm still on skype, my laptop just died xD So i had to sprint to get the charger
Reply
:iconjealousapples:
jealousapples Featured By Owner Dec 24, 2012  Student Digital Artist
ohoho I'm still on :eyes:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 24, 2012
Image Size
278 KB
Resolution
1698×209
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
633
Favourites
27 (who?)
Comments
53
Downloads
22
×